sobota, 1 marca 2014

Prolog

Od samego początku wiedziałam, że wracanie do domu w piątkowy wieczór, mało tego, o północy, nie jest dobrym pomysłem. Utwierdziłam się w tym przekonaniu, kiedy usłyszałam za sobą odgłos odbijających się echem po pustych ulicach kroków. Szybkich, rytmicznych kroków. Tak samo szybkich jak moje. Zdawać by się mogło, że ta osoba idzie identycznym tempem jak ja.
Próbując się uspokoić i powstrzymać rosnący niepokój, przyspieszyłam kroku jeszcze bardziej, zaciskając dłonie w pięści. Starałam się oddychać spokojnie, w myślach liczyłam od dziesięciu w dół. Po chwili zarejestrowałam, że osoba idąca za mną, także przyspieszyła.
Przełknęłam ślinę i skręciłam w pierwszą lepszą ulicę tylko po to, aby zobaczyć, czy mój prześladowca zrobi to samo. Znów usłyszałam jego kroki. Mój oddech przyspieszył, a ja w panice zaczęłam rozglądać się na boki. Nie odważyłam się jednak na to, aby spojrzeć za siebie. Byłam zbyt przerażona.
Jeszcze kilka razy skręcałam w przypadkowe uliczki, jednak wciąż nie udało mi się uwolnić od tajemniczej osoby. W końcu, kiedy  czułam, że powoli zaczyna mi brakować tchu, zbierając w sobie siły, zaczęłam biec. Biegłam ile sił w nogach, na oślep, nie myśląc już nad tym, aby nie oddalać się od znajomej okolicy. Po prostu biegłam, ogarnięta przerażeniem i pełna desperacji, by dotrzeć bezpiecznie do domu.
Zatrzymałam się po około pięciu minutach, opierając się plecami o ścianę jakiegoś budynku, oddychając cieczko i szybko. Z obawy, że napastnik może mnie usłyszeć zakryłam dłonią usta, aby stłumić głośny oddech. Stałam nieruchomo, bojąc się wykonać najmniejszy ruch.
Nagle serce podeszło mi do gardła, kiedy usłyszałam ciche charknięcie. Zapłakałam w panice w dłoń, nadstawiając uszy i próbując usłyszeć coś więcej. Uniemożliwiało mi to jednak głośne bicie mojego serca, które było jedynym dźwiękiem, jaki wtedy słyszałam. Czułam się jak sparaliżowana. Wokół było ciemno. Tak ciemno, że widziałam jedynie własną dłoń przed swoją twarzą.
Nie wiem ile tak stałam, ale uspokojenie się zajęło mi kilka długich minut. Zacisnęłam powieki, przeczesując dłońmi włosy, wciąż będąc w szoku po tym, co się przed chwilą stało. Mimo tego, że zdawało mi się, że tajemnicza osoba dała sobie spokój, nie poczułam spokoju.
Popełniłam wtedy kolosalny błąd.
Powinnam obejrzeć się za siebie.
Jeden błąd niósł za sobą kolejne.
* * *

 Witam was moi kochani! Podoba wam się prolog? Mi szczerze mówiąc, tak. Wzbudza niepokój i intryguje, przynajmniej takie mam wrażenie. Liczę, że to opowiadanie przypadnie wam do gustu. Jeśli przeczytałaś, proszę napisz chociaż krótki komentarz. Z góry dziękuję:)
CHCESZ BYĆ INFORMOWANA? Zapraszam do zakładki 'informowani' umieszczonej po lewej stronie bloga.
PS. Podoba wam się szablon? x
Rozdział pierwszy za około półtora tygodnia. Nie chcę podawać konkretnego terminu.

ZAPRASZAM TAKŻE DO OBEJRZENIA ZWIASTUNU OPOWIADANIA:




33 komentarze:

  1. świetnie piszesz :)
    Zaintrygowałas mnie tym opowiadaniem zakończeniem :)
    powodzenia :)
    @Love_With_Niall

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog bardzo mi się podoba.
    Ta tajemniczość powoduje, że chce już więcej i więcej :>
    Czekam na 1. rozdział :)

    Pozdrawiam. x
    @blue_eyes_9

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym prologiem, że już nie mogę się doczekać 1. rozdziału :) Czekam z niecierpliwością
    @kacha16166

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny prolog! Jestem ciekawa pierwszego rozdziału! @Magie_Love_

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze zaczynasz :) z pewnością bede czytać twoje opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie się zapowiada! Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział ;)
    A co do szablonu to wyszedł genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy i wciągający prolog:) również jestem ciekawa pierwszego rozdziału x

    OdpowiedzUsuń
  8. Prolog rzeczywiście bardzo interesujący i mega tajemniczy, co najważniejsze! Dlaczego ten nieznajomy uwziął się na dziewczynę? Dlaczego akurat ona? I jaki on ma w tym interes. Oczywiście informuj mnie o nowych rozdziałach, dużo weny życzę! Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny, taki mroczny. O.o Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział. <3 / Martyna (MalikMartyna z tt)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzy ostatnie wersy wprost ścięły mnie z nóg. Jestem zachwycona. Czekam na dalszy rozwój akcji, bo nie mogę doczekać się, aby dowiedzieć się jak skończył się pamiętny piątkowy wieczór.
    @language_lov

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się świetnie!!! Czekam na pierwszy rozdział :) @crazy_blob

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu, kiedy to czytałam mi też waliło serce i w ogóle byłam jakaś taka przerażona - to znaczy, że super piszesz <3
    Życzę weny i niecierpliwie czekam na następny rozdział xx
    Zapraszam też do siebie babyfanfiction.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział! zwiastun wspaniały *.*
    @ImCarrotxx

    OdpowiedzUsuń
  14. woow *-* jak czytałam prolog, myślałam, że serce mi zaraz wyskoczy! Ze zniecierpliwieniem czekam na kolejny rozdział. Dobrze piszesz! Zwiastun jest mega *O* Powodzenia x

    PS. Wyłącz weryfikację obrazkową w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O NIE! Taki moment. Nie...
    No dobra. Prolog genialny! *-* Na pewno będę czytać opowiadanie. Zaraz tylko obejrzę zwiastun. Już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału. xx
    I zapraszam do siebie: http://imaginy-1kierunkowe.blogspot.com/?m=1
    <3

    OdpowiedzUsuń
  16. mogłabyś mnie informować o dodawanych rozdziałach? byłabym bardzo wdzięczna :) @takemydrug
    a wracając do prologu - sdfghjklkjhgfdsaakjfagdgjkgssaghkjgh zajebisty!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prolog jest świetny...nawet nie wiem co napisać...*.*
    proszę informuj mnie o rozdziałach...
    Mam nadzieje że szybko mi zleci te półtora tyg do pierwszego rozdziału...:)
    @PPatryczeczek

    OdpowiedzUsuń
  18. mmm nie moge sie doczekac nn ,zainteresowalas mnie. Prolog cudowny! xx

    OdpowiedzUsuń
  19. prolog jest cudowny
    Mogłabyś informować mnie o rozdziałach?
    @Mrs_Ola_Bieber

    OdpowiedzUsuń
  20. o, fajne bo niewiem o co chodzi :D
    / foslodka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Prolog cudny :P
    A zwiastun zajebisty *.*
    @Natalie14798

    OdpowiedzUsuń
  22. Owszem, prolog intryguje i jest niepokojący. Jeszcze nie poznałam dobrze głównej bohaterki, a już bardzo się o nią martwię. Zasiałaś we mnie ziarno niepewności i ciekawości. Naprawdę fajnie piszesz i chcę poznać dalsze losy Twojej postaci :)
    Całuję <3
    [gotta-be-you-darling]
    @Gattino_1D

    OdpowiedzUsuń
  23. Szablon jest spoko. Co do treści-tak jak chciałaś intryguje i zaciekawia. Rozumiem że bohaterka będzie w jakiś sposób związana z Zaynem skoro na górze jest jego ładne zdjęcie ;)
    Czekam na rozdział i pozdrawiam
    one-direction-half-a-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Prolog bardzo fajny :) intrygujący, tajemniczy, może nawet trochę mroczny :). Ciekawa jestem jak będzie wyglądało to dalej, dlatego niecierpliwie czekam na pierwszy rozdział! Pozdrawiam i życzę weny :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Szablon jest śliczny. ;)) Jej, poza tym tak miło było przeczytać info, że założyłaś kolejnego bloga. :)) Lubię Twoje opowiadania,więc bardzo chętnie będę czytać. :) Cóż to za osobnik? Nie obróciła się i... i co? Ktoś jej zrobił coś złego? Porwał? Pobił? Okradł? Możliwości jest wiele i aż strach pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  26. ojej jaki zajebisty zwiastun! a prolog strasznie mnie zaciekawił mam nadzieję że 1 rozdział pojawi się dość szybko :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Super !!! Czekam na pierwszy rozdział :D

    @julcia_mala_200

    OdpowiedzUsuń
  28. Szykuje się kolejne zajebisty ff twojego autorstwa czytam ten o Liamie i od dzis rowniez ten.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapowiada się kolejne świetne opowiadanie! Nie mogę się doczekać xx @Wika_loves1D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny czekam na next @ayamjuri

    OdpowiedzUsuń
  31. Prolog zapowiada się ciekawie :)
    Ale zwiastun też jest bardzo dobry! I to jeszcze z moją ulubioną aktorką z ulubionego serialu :)

    OdpowiedzUsuń